Meer over reparaties ...
Bij een reparatie registreert u serienummer, artikelnummer en objectsoort van het defecte apparaat. In veel gevallen zijn deze gegevens bekend en eenvoudig te registreren. Echter, in situaties waarbij reparaties worden uitgevoerd op producten die niet zelf zijn geleverd, komt het voor dat er geen artikelnummer beschikbaar is. Prodin biedt u de mogelijkheid om reparaties zonder artikelnummer te registereren.
Voor de afhandeling van de reparatie is een artikelnummer essentieel (bv. de registratie van de ontvangst en verzending van het artikel). Hiervoor gaan we gebruik maken van een default reparatie-artikel die u in de serviceconstanten vastlegt. Prodin gebruikt het default reparatie-artikel voor de logistieke afhandeling. In de reparatie blijft het artikelnummer leeg, maar op de service-order en verkooporder maakt Prodin gebruik van het default reparatie-artikel.
Activeren functionaliteit
De functionaliteit activeert u in de serviceconstanten door een default reparatie-artikel vast te leggen'.
Copyright © 2001 - 2023, Prodin Business Solutions B.V., All rights reserved